HaynesPro – Thatcham kondigt nieuwe ‘Escribe’ pakketten voor directe toegang tot Mechanische data aan

Oktober 2014: De veiligheids- en ongevalschade-experts van Thatcham Research kondigen de details aan van hun nieuwste reparatie-informatiepakketten, die nu voor het eerst ook toegang tot mechanische data bieden.

Thatcham biedt met zijn nieuwste pakketaanbiedingen een breed scala aan productmogelijkheden tegen de best mogelijke prijs. Klanten kunnen nu kiezen uit 'Premium' en 'Essential' pakketten, beide met 'Escribe' aan de basis en ontworpen om een op maat gesneden, schaalbare oplossing voor alle budgetten en zakelijke behoeften te bieden. ‘Escribe’-klanten worden nu voor het eerst ook in staat gesteld om te kiezen voor pakketten die toegang bieden tot ‘Mechanische data’.

Thatcham heeft de krachten gebundeld met ‘HaynesPro’ - een van Europa’s toonaangevende leveranciers van automotive aftermarket data, om direct toegang te kunnen bieden tot een keur aan aanvullende mechanische reparatiegegevens, waaronder; onderhoudsschema's, resetten van onderhoudsindicatoren, aansluitprocedures van accu's, aanhaalmomenten, zekering en relaislocaties, OEM terugroepacties, sleutelprogrammering, smeermiddelen en capaciteiten, airco-onderhoudspunten en distributieriem/kettingwissels.

Lesley Upham, commercieel directeur bij Thatcham, zegt: “We zijn verheugd reparateurs de meeste uitgebreide reparatie-dataset te kunnen bieden die momenteel beschikbaar is, met talloze mogelijkheden om de pakketten naar individuele wensen aan te passen en een speciale account manager om de klanten tijdens alle fases van het proces te begeleiden. Bovendien bieden we op verzoek van onze klanten een breed scala aan flexibele betalingsmogelijkheden om zodoende 'Escribe' voor iedereen toegankelijk te maken."

Over Thatcham

Met meer dan 1,3 miljoen afzonderlijke methodegegevenselementen weerspiegelt 'Escribe' het meest recente, veelomvattende hands-on voertuigonderzoek rechtstreeks vanuit Thatcham's Repair Technology Centre, en zorgt het ervoor dat elk proces is geverifieërd in een live-reparatie-omgeving.

Voor meer informatie over de mogelijkheden van de nieuwe 'Escribe' pakketten, neem contact op met het Thatcham Customer Service team via 01635 293 174, of kijk op www.thatcham.org/escribe

Over HaynesPro

HaynesPro is de Europese marktleider op het gebied van online technische data voor de automotive aftermarket. Sinds 1995 levert het bedrijf een meertalige database met informatie over onderhoud, reparatie, diagnose en andere essentiële technische gegevens voor personenauto's, lichte bedrijfswagens en vrachtwagens. Op dit moment heeft HaynesPro meer dan 40.000 gebruikers in heel Europa. De technische data wordt onder andere geleverd aan toonaangevende, onafhankelijke onderdelendistributeurs voor de aftermarket en leveranciers van diagnostische apparatuur. Meer informatie is te vinden op: www.haynespro.com.

Neem voor meer informatie contact op met:
Peter van der Galiën, Director Sales & Marketing

E-mail: gijs@lvtpr.com