TEMOT Int. roept HaynesPro uit tot voorkeursleverancier van het jaar 2015

Leusden, 27 mei 2015 - TEMOT International is een van de grootste internationale inkooporganisaties binnen de auto-onderdelenmarkt en heeft dit jaar van 5 tot en met 7 mei in Wenen zijn conferentie voor aandeelhouders en leveranciers gehouden. TEMOT International heeft aandeelhouders van over de hele wereld en is een grote internationale speler met een totale gezamenlijke aandeelhoudersopbrengst van circa € 7,4 miljard. Tijdens zijn Annual Meeting & Executive Supplier's Event 2015, en in bijzijn van meer dan 300 gasten, kondigde TEMOT International aan dat de status van “Voorkeursleverancier voor het jaar 2015” is toegekend aan het Nederlandse bedrijf HaynesPro.

TEMOT Int. roept HaynesPro uit tot voorkeursleverancier van het jaar 2015

Het certificaat werd in ontvangst genomen door Hasret Celik (Sales Manager Benelux/Nordics & Relationship Manager International Trading Groups), Dennis de Buck (Technical Sales Manager) en Frank Buisson (Regional Sales Manager).

TEMOT International reikt deze leveranciersstatus uit aan bedrijfspartners die een gedeeld geloof hebben in langetermijnsamenwerking, die uitblinken wat betreft specifieke kwalitatieve en kwantitatieve criteria en die hun voortdurende inzet hebben bewezen. De status “Voorkeursleverancier” is een referentie voor bedrijfs- en strategisch belang voor het aandeelhoudersnetwerk van TEMOT International. De certificaten werden uit naam van de aandeelhouders van TEMOT direct overhandigd door Fotios Katsardis (President & CEO TEMOT International GmbH), Rens Burgerhout (Project Director), Ralf Biejansky (Project Manager) en Ingo Lippmann (Project Manager).

Over HaynesPro

HaynesPro is de Europese marktleider op het gebied van online technische data voor de automotive aftermarket. Sinds 1995 levert het bedrijf een meertalige database met informatie over onderhoud, reparatie, diagnose en andere essentiële technische gegevens voor personenauto's, lichte bedrijfswagens en vrachtwagens. Op dit moment heeft HaynesPro meer dan 40.000 gebruikers in heel Europa. De technische data wordt onder andere geleverd aan toonaangevende, onafhankelijke onderdelendistributeurs voor de aftermarket en leveranciers van diagnostische apparatuur. Meer informatie is te vinden op: www.haynespro.com: www.haynespro.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Peter van der Galiën, Director International Marketing & Sales
Telefoon: +31 (0)35 603 62 70