HaynesPro door Nexus Automotive International geselecteerd als Preferred Supplier

Leusden, 15 november 2014 - HaynesPro is door Nexus Automotive International geselecteerd als Preferred Data Supplier. HaynesPro kan garagepartners en alle leden van Nexus Automotive binnen EMEA voorzien van up-to-date technische data. Dit stelt de individuele Nexus Automotive International leden in staat om auto's effectiever en sneller te onderhouden. Een hogere en efficiëntere doorstroming van de voertuigen in de werkplaats helpt de Nexus Automotive leden de verkoop van onderdelen een stimulans te geven.

Nexus Automotive International is een nieuwe internationale alliantie, die werd opgericht in 2014. Als nieuwe, grote internationale distributiegroep van auto-onderdelen, richt Nexus Automotive International zich op het bedienen van de wereldwijde automotive aftermarket. De groep is gevestigd in Zwitserland, met hoofdkantoor in Genève en ondersteunende kantoren in Parijs en Dubai. De oprichters bestaan uit succesvolle distributiebedrijven uit meerdere landen.

Nexus Automotive International heeft de ambitie om zich te positioneren als een evenwichtige en innovatieve kracht door het consequent leveren van sterke prestaties in een zeer competitieve markt, het aanpakken van de uitdagingen van de mondiale markt en het ondersteunen van de stijgende kansen in meerdere snel groeiende gebieden.

"We zijn bijzonder verheugd om samen met Nexus Automotive International te werken aan het leveren van alle data die haar leden nodig hebben", zegt Hasret Celik, Sales Manager Benelux & Nordics & Relationship Manager International Trading Groups.“Wij bieden complete data-pakketten tegen een concurrerende prijs met data die voldoen aan alle toonaangevende identificatienormen, met inbegrip van TecDoc, OEM en anderen.. Daarnaast zijn we goed thuis in de integratie van ongelijksoortige datasets. We kijken ernaar uit om in samenwerking met Nexus Automotive International de leidende automotive aftermarket leverancier te worden.”

Over HaynesPro

HaynesPro is de Europese marktleider op het gebied van online technische data voor de automotive aftermarket. Sinds 1995 levert het bedrijf een meertalige database met informatie over onderhoud, reparatie, diagnose en andere essentiële technische gegevens voor personenauto's, lichte bedrijfswagens en vrachtwagens. Op dit moment heeft HaynesPro meer dan 40.000 gebruikers in heel Europa. De technische data wordt onder andere geleverd aan toonaangevende, onafhankelijke onderdelendistributeurs voor de aftermarket en leveranciers van diagnostische apparatuur. Meer informatie is te vinden op: www.haynespro.com: www.haynespro.com.

Neem voor meer informatie contact op met:

Peter van der Galiën, Director International Marketing & Sales
Telefoon: +31 (0)35 603 62 70